تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

چقدر سرده هوا...

 

 

 ۱شنبه:  

۱۱ صبح - دانشکده - جو گرفتم آرایشم کردم - گفتم خز نباشم - رام نمیدن تو - کارت شناسایی - جمع و جور میشه - بفرمایید -هاج و واج بچه ها رو نیگا میکنم - هیچی عوض نشده - دود سیگار - قهقهه - دنبال استاد دویدن - کپی ....ریز نمرات لیسانس - ما نمیدیم خانوم - برو ساختمون مرکزی -

۱۲ ظهر - با کلی افه - با ماشین اداره - ساختمون مرکزی دانشگاه - نهارن خانوم - ۱ میان - ای بابا !!! - همینه که هست - اینا دکی ندارن - نهار بی نهار ندارن ؟ - ندارن !!! - سوختی ؟؟؟ فوت کن ... ساعت ۱ در وا شد و گل آمد - اصل لیسانس - گواهی موقت ؟؟؟ - ندارم - برو بیار - از کجا ؟ نمیدونم... 

برمیگردم اداره.

 

۲شنبه: 

۸ صبح - گیشا - آموزش پرورش م ۲ - نیست خانوم ازینجا رفتن - خیلی وقته - رفتن سعادت آباد  

دربست ۴ تومن سعادت آباد 

ما اینجا هیچی نداریم خانوم - همه مدارکت تو مدرسه س... 

خواهش تمنا التماس - نداریم میفهمی یعنی چی؟ 

دربست شهرک غرب ۴ تومن - الو هستی من هرچی میگردم مدرسه رو پیدا نمیکنم - تو بپا رفتی خارج خودتو گم نکنی - وایسا از تو سایتش بگردم 

الو هستی اینجا شده دبستان آدرس جدید بده - خوب از مدرسه بگیر - رام نمیدن - پسرونه س - یعنی چی ؟ ای بابااااااا 

پشت در مدرسه - امتحانه خانوم نمیشه بری بالا - تو رو خدا - من کارمندم - مرخصی گرفتم - بذار زنگ بزنم - زبوون ادا قربونت برم شرمنده هماهنگ نکردم - بیا بالا - الو الو چادر داری ؟ نه - نمیشه بیای بالا - ای بابا مرد کجا بوده تو مدرسه دخترونه - شرمنده قانوه - میدم بیاره پایین... - بچه ها ساده ن- بی آرایش - ابروها برنداشته - اینجا دبیرستان دخترونه س - پس اون که نزدیک خونه مونه موسیخ سیخا هره کره ها پسر بازای حرفه ای اونا کین ؟؟؟ - اینان دیگه - یه خرایی  به نام سحر و امثاله....

خوبه - اونجا چیم اینجا کیم ؟ اونجا غلط کرده اینجا غلط کردم - اونجا راه نمبدم - اینجا رام نمیدن -  اونجا در ئ به تخته میکوبم اینجا زبونمو کردم تو کونم حرف اضافه نمیزنم - کی به کیه تو این مملکتتتتت؟؟؟؟ 

بیا بالا - اطلاعات دم در گیر داد نگو من گفتم بیای - پیش ما هیچی نداری همه رو گرفتی هم اصل پیش دانشگاهی هم ریز نمرات - یعنی چه کار کردم ؟ دست دانشگاس...دیپلمم چی؟ به ما ندادی؟ باید بری از امور بین الملل بگیری . چون خارج از کشور بودی... 

چه کاراتو کردی سحری؟ اسکلم - مامانت گفته بیام دنبالت -  مدارس خارج از کشور شعبه ش تو سعادت آباده - نیستا - هست - نیس خانوم رفته سپهبد قرنی 

سپهبد قرنی - واسه چی میخوای؟ میخوای بری ؟ والله بله - گفتن اصل دیپلم پیش دانشگاهی لیسانس و ریز نمراتشو میخوان. دیپلمتو حتما گرفتی - از دانشگاه بگیر - ریز نمراتتم مکاتباتش طولانیه - کپی از دانشگاه بگیر واست تایید کنم. 

دانشگاه - نیست خانوم ما هیچ مدرکی نگه نمیداریم - اگرم بوده فرستادیم ساختمون مرکزی 

منابع انسانی - آخیش اینجا مال خودمونه - با قلدری میرم بایگانی - پرونده مو بیار - گواهی موفقتمو میخوام - نیست ما کپی نگه میداریم - خانوم با من چونه نزن - نیست - بفرما قهوه - نمیشنوم

شرکت ظرف قراردادم - پرونده - ما کپی نگه می داریم - نیست 

نیست نیست 

 

۳شنبه 

صبح کله سحر - ساختمون مرکزی - التماس خواهش دکی حاجی جون من جون تو جون قفل چمدون گواهی موفقتم نیست - ۳بار آگهی میدی تو روزنامه به فاصله ۱۵ روز ۳ نفر شهادت بدن گم شده یه نفرو میبری محضر گواهی امضاشو تایید میکنی جریمه میریزی ۴۵ روز دیگه میای - تو رو خدا - من میخوام برم - همه میخوان برن - همه اینا که اینجان - ریز نمرات ؟ اصل مدرک میخواد - پیش دانشگاهی و دیپلمم اینجاس - نیست - خواهش - پرونده مو میاره - نیست......... 

 

دست امواته - الو - نیست - خودم کمدمو چیدم - باورت نمیشه بیا خودت بگرد... بگرد یه بار دیگه - یادمه تو کمد کتابا بود - نیست نیست نیست

امروز خونه - بالا پایین چپ راست نیست نیست نیست 

 

الان نه لیسانس دارم نه پیش دانشگاهی نه دیپلم.... 

با دوم دبیرستان کدوم کشور رام میدن؟؟؟؟؟؟ 

 

چقدر سرده همه جا همه چیز همه کس همه وقت....تا مغز استخونم میسوزه از سرما.......... 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 http://zarj.blogpersia.com/

بعضی ازین دانشگاه ها شورشو دراووردن. منم برای ریز نمراتم آخرش خودم اومدم ایران. به بابام با یه وکالت تام هیچی ندادن. اونوقت شریف خودش ریز نمرات انگلیسی میده دانشج.هاش معطل نمونن

حامد چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 http://mrlit.blogsky.com

کاشکی داوری در کار بود ...

مامان رهام و فرهام چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:18

چه می کنه اموات

محمد چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:45

بالاخره پیدا میشه .سخت نگیر دختر! این تازه اووول راهه! اصلا هنوز شروع نشده. سخت نگیر.هممه چی روبراه میشه.شک نکن.

امیر چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:22

سلام سحر
ناقلا تو دوم دبیرستان بودی و رو نمی کردی!!!
تو دوم دبیرستان بودی و مدیر نمونه شدی !!!
تو دوم دبیرستان بودی و اینجوری می نویسی!!!
تو دوم دبیرستان بودی و مال مردم و بالا کشیدی!!! (۱۰۰۰ تومن
بابا تو دیگه کی هستی!!!

سمیه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 http://datoshu.persianblog.ir/

چرا اینقدر دیر دنبال مدارکت رفتی خانمی؟

گمونم سوء تفاهم شده ...
من مدارکم رو همه رو گرفتم منتها گم کردم....
بپرس چرا اینقدر گیجی شلخته ای خنگی ؟

عیسی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21

ای بابا ..........
وقتی آدم با پارتی بازی میره سر کار اینجوری میشه دیگه چند سال از فارغ التحصیلی میگذره اما سراغ مدرک نمیره
ما که مجبور بودیم برای شرکت در آزمون ادواری و آزمون استخدام هم دیپلم ارائه بدیم هم پیش دانشگاهی هم لیسانس همشو داریم .
اگه به دردت میخوره تقدیم کنم بی تعارف
فکر کنم راحتم بتونی پذیرش بگیری با مدرکم خیر سرم مهندسم اونم چی ؟؟؟؟
مهندس کامپیوتر

میز و دم و دستگاه و همه چی اینجا تقدیم شما..
مدرک مهندسی ت هم روش ...

ماه تابان چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

باز خوش بحالت که تصمیم داری بری!!!

امیر علماء چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://www.vlife.ir

من که میگم دست امواته!

گمونم تو هم اسم این امواتو تو کامنتات نیاری نمیشه ...

گل بانو چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:34 http://www.zizigolbanoo.blogfa.com

فلفل بانو چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:53 http://pepperandsald.persianblog.ir/

چقدر گفتم دخترجان درس بخون یه سیکلی یه دیپلمی چیزی بگیر تا مجبور نشی توی وبت بنویسی نه لیسانس دارم نه دیپلم حالا چه کنم
آخه ادم اینهمه دیر می ره دنبال مدرکش

خانومی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:55

تو هم مثل من بعد بوغی رفتی دنبال مدرکت
فک کن منم سال ۸۴ دفاع کردم الان رفتم تقاضای مدرک رو دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد