تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه ۱

سلام 

 

زیاد ازینکه فیلتر شدم ناراحت نیستم. خیلی وقت بود که دلم میخواست وبلاگم رو تعطیل کنم و یه جای دیگه مطلب بنویسم. نمیدونم چرا این کارو نکردم. شاید چون دلم نمیومد اونهمه تکه های زندگیم رو رها کنم و برم یه جای دیگه . و ظاهرا سیستم فیلترینگ جمهوری اسلامی شد توفیق اجباری. فقط یه لطفی کنید اگه فهمیدید چرا منو فیلتر کردن یه خبری هم به من بدید... 

 

به هر حال برای تویی که اولین باره مطالب منو میخونی این رو مینویسم:

 

من سحر هستم. متولد ۲۹ مهر ماه ۱۳۶۲

 

دارم همه تلاشم رو میکنم که از همسرم جدا شم. از مردی خوش تیپ . خوش سروزبون و اجتماعی در انظار عمومی . دکتر بعد ازین . با وضع مالی نسبتا خوب و خلاصه مردی که شاید ازدواج با اون آرزوی خیلی هاس و من دارم با جسارت ترکش میکنم و اعتراف میکنم که از کارم خوشحال نیستم . 

 

شاید اگر امروز با اون آشنا می شدم. شاید اگر پیشینه سیاه ۸ سال زندگی مشترک نبود . این محسنی که امروز میبینم بهترین مرد دنیا بود (گفتم شاید....)

 

روزهای سختی دارم . خیلی سخت... 

 

حسین پسر کوچولوی من متولد ۱/۱/۸۸ به یقین تنها بهانه است برای خندیدن من در این روزها 

 

با من همراه شو 

همراهیت را نیازمندم

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست عسلی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

سلام
خوبی
فکر کنم اولین نفری هستم که امدم سراغت .
انشاالله موفق باشی
از شاهچراغ ارزوی توفیقت کردم
موفق باشی

آره. تو اولین خواننده من هستی. خیییییییییلی خوشحالم که ردمو زدی و پیدام کردی. راستی عسل ما تموم شد. ما رو دریاب
ممنون از همه محبتات

محمد شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://shanc.blogsky.com

سلام
خوب چرا ترک کنی
؟!؟!
تو که اینهمه تعریف میکنی ازش!؟!؟؟!

داستانش طولانیه
آدم قطعا خوبیه. اما همسر خوبی نیست
روشن تر بگم همسر افتضاحیه
البته برای من.

امیر نیک رفتار شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 http://AGHDEMOVAGHAT.BLOGSKY.COM

سلامُ به وبلاگم سر زدیُ نظر هم دادیُ ممنونم .
چرا موهای تنت سیخ شد ؟

حقایق بیشتری رو تو وبلاگم می نویسم .

از احادیث و روایاتی که نوشته بودی

امیر شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:35 http://www.yaghy.blogsky.com

سحر جان سلام
دیروز که دیدم وبلاگت فیلتر شده خیلی تعجب کردم و خیلی هم ناراحت شدم آخه فکر نمی کردم به این زودی پیدات کنم ولی الان خوشحالم که تونستم به این زودی پیدات کنم

ما همیشه یک بهانه ای برای زندگی و خنده پیدا میکنیم
امیدوارم که زندگیت پر باشه از بهانه های قشنگ و دوست داشتنی

راستش رو بگم منم باور نمیکردم به این سرعت پیدام کنی
ولی خوب خیلی ذوق زده شدم که پیدا شدم...

راست میگی. این روزها تلاش میکنم به ترک دیوار هم بخندم. چاره ای نیست باید غم رو دور زد و آروم از کنارش گذشت

برای تو هم نیز.
دلت دریا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28

بی شــَلــَف

وووی
بچه جون چرا فحش میدی
مگه خودت خواهر مادر نداری؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد