تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه ۳

در حسرت یک نعره ی مستانه بمردیم 

ویران شود این شهر که میخانه ندارد ... 

 

 

تنگ است - دلم را می گویم  

خسته است - جسمم را می گویم 

آزرده است - روحم را میگویم 

نمیخواهم - خردادهای پر حادثه را می گویم

بوی خون می دهد - آزادی را می گویم 

بهایش جان جوانان ماست - مبارزه را می گویم 

عین ظلم است - دموکراسیشان را می گویم 

نمیخواهم - این دین مردانه را میگویم 

بایست - ای دنیا تو را میگویم 

رها شو - اینفس تو را میگویم 

شکسته است - قلبم را میگویم 

اشکبار است - چشم مادر سهراب را میگویم 

ننگ است - جمهوریشان را می گویم 

استبداد است - رفراندومشان را میگویم 

زندان است - جولانگاهشان را میگویم 

باتوم است - قدرتشان را می گویم 

میکشندمان - روزهایی که می آید را می گویم 

تلخ است - سرنوشتمان را می گویم 

 

مقصر تویی - خدا تو را میگویم 

 

 

این پست برای این بود که اگر این بار فیلتر شدم لااقل دلم نسوزه

نظرات 5 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://khanoomi.blogsky.com/

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
خوب شد اومدی نگران شده بودم
از خدا برات آرامش و صبر رو می خوام
بعدم دختر خوب تو که سنی نداری تازه ۲ سال هم از من کوچیکتری
زندگی شیرین می شود مطمئن باش

عادت داریم
اما الان که داریم بهش نزدیک میشیم دلهره خون و از دست دادن آدما آروممون نمیذاره

ممنون که پیدام کردی.
بابا من که میگم کوشولوام. زود هل داده شدم تو زندگی....

آیسودا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 http://www.pggclick.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

امیر یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:05 http://www.yaghy.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم که لینکت کردم
برو خوش باش
شوخی کردم

این تکت خیلی قشنگ بود خیلی ازش خوشم اومد با اجازه (به قول خودت) میدزدمش

دزد که به دزد بزنه شاه دزده
تو هم برو خوش باش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29

بی شــَلــَف

کییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 http://spantman.blogsky.com

ای وللا خیلی قشنگ بود
مخصوصا خدا رو خوب اومدی

چشماتون قشنگ میبینه
شما لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد