تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه 4

شعر ممد نبودی رو که میشنوم بی اختیار میزنم اون کانال 

خوشم نمیاد ازین شعر. حتی میتونم بگم تصاویرش من رو یاد چماق به دستها وقتی مردم رو میزنن میندازه و بدتر اعصابم رو خرد میکنه. و این روزها که تهران آبستن خردادهای پرحادثه اس بیشتر و بیشتر ازین شعر لجم میگیره  

سوم خرداد و صدای گیرای حیاتی وقتی گفت خونین شهر شهر خون آزاد شد.... مابین دعوای اسلام و اسلام تر خاک میخوره و چه حیفه که به جای پاک کردن خاکهای روش خون روش میشینه... 

دیدن پدر جهان آرا باعث شد امروز ممد نبودی رو که شنیدم اشک تو چشام جمع شه 

ممد چه خوب که نیستی...

عموم پارسال تو یکی از شهرهای مرزی پدرش رو دیده بود که تو مسجد وسط دو تا نماز واسه پیشنماز مسجد قاطی میکنه . مشروحش یادم نیست اما مضمون حرفاش اینبود که این حکومت دروغگوست و جهان آرا بهتر که نیست ببینه شهر آزاد گشته.... 

و امروز هم پدرش علنا گفت خدا رو شکر که نیست... 

دیروز مقاله دختر باکری رومیخوندم که نوشته بود ما غیرخودی هستیم و عالیجنابان خودی و گله و شکایت و آخرش یه جمله: پدر چه خوب که نیستی.... 

دیروز تهدید سیدحسن خمینی رو شنیدم که حق نداره در مراسم ارتحال امام سخنرانی کنه فقط بیاد و ادای احترام کنه و خوش اومد. حتما اون هم تو دلش گفته امام خداروشکر که نیستی... 

  

قدشان به آسمان رسیده اما آنچه زیر پایشان گذاشته اند گلوی خونین جوانان هموطن من و توست ...

 

 

خبری نیست. اموات همچنان هنده و خبری ازش نیست 

چرا چرا چرا 

یه خبر مهمممممممممممممممممم 

نبات زعفرونی(من به حسین میگم نبات زعفرونی چون هم شیرینه مثل نبات هم قیمتیو خوش رنگ و خوش عطره مثل زعفرون) اندکی تا قسمتی راه میرهههههههههه 

عینهو آدم آهنی 

خیییییییلی بامزه س. میره و تپپپ میخوره زمین 

خییییییییلی شادم 

دیروز رفتم خونه مادرجون(مامان بابام).  فافا(عمه م که همسن هستی میباشد) در حد بنز مهربونه. هم کلامی با زنی مثل مادر شاید لذتبخش نباشه اما دوستشون دارم. هویت منن.. 

ازونجا رفتیم خونه زری اینا. با هستی و حسین . شب هم خبری نبود. سیزن 2 سریال فرار از زندان تموم شد. خیلی جذابه 

مایکل اسکافیلد رو خیلی دوستش دارم. جیگره 

 

راستی واسه سمانه (دوستم) یه خواستگار دروشده و میخواد بره بیرون در یه کافی شاپ باش بحرفه. باباش بسی روشن فکر شده.اصولااین شوخیا تو کتش نمیره... 

 

روز زن نزدیکه. یه جورایی دلم میگیره وقتی یادم میفته تو اینروز هدیه ای نمیگیرم... 

نفرین به تو محسن

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://khanoomi.blogsky.com/

این اموات هم بهش بد نمیگذره همش این ور اون وره
ولی تو نعمت بهتری داری که همانا نبات زعفرونیه

در مورد فرار از زندان ما تو تعطیلات عید دیدیم عالیه یعنی در حد مرگ قشنگه وای این آخریا همش میکفتم وای خیلی باحاله من خیلی خوشم میاد ازش تو اینترنت دنبال پروفایلش بودم قوول هم فقط می خندید

به اموات کلا بد نمیگذره
هربلایی هست مال ما زنده هاس

خانومی جون بذار عکساشو بذارم تازه ببینی چه جیگریه چه نباتیه چه شکلاتیه

ابتدای سیزن ۳ یه کم لوس شد. اون زندانه تو پاناما دیگه خیلی مسخره س
امیدوارم دوباره جذاب شه

مامان عیسی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59

اولا پیدات کردم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوما قرار بود تکه ۳ سیاسی باشه که دلت نسوزه تکه ۴ که دیگه هر چه دل تنگت خواست گفتی
بابامجان من حال ندارم هر روز دنبال وبلاگ جدید بگردم همین الانم همه کارام موند تا این چند تا تکه را خوندم
بیا یه وبلاگ سیاسی بزن اگه فیلتر شد لااقل فقط اونا از بین بره
قربونش برم که راه افتاده میدونم الان چقدر بامزه راه میره ماشاالله زرنگه عیسی که منو دق داد تا راه افتاد
سحر خیلی منصفی اینجوری راجع به محسن حرف میزنیااااااااااااا
دمت گرم
بعدشم شاید از هند برات یه ساری آورد یا یه سرویس از این طلا هندیا یا هر چیز دیگه ای اصلا غلط میکنه کادو نده که دلت بگیره هنوز که طلاق نگرفتی
میتونی کار من را بکنی من میخوام از رو پولای عیسی برای خودم کادو روز مادر بخرم جدی میگمااااااااااااااااااااااا
بعدا هم بهش میگم که حدودش دستش بیاد هر سال باید چقدر پیاده بشه هاهاها

اولا خیلی سرتقی که ردمو زدی
تو دیگه یه سور هم به من زدی
دوما بذار حرفامو بگم لااقل فیلترم کردن نشیمنگاهم نسوزه
والللا
مگه تو دنبال من بگردی دوس جون وگرنه هیشششششششششکی منو دوس نداره
محسن هم قربونت اینقدر سمن واسه کادو دادن داره که یاسمن که بنده باشم توش گمم
اما کارت خیلی توپه
میرم تو کارش.والا باید یاد بگیره مادری گفتن روز مادری گفتن...

انصاف!!!!
خوشحال شدم گفتی منصفی
همیشه گفتم محسن همسر افتضاحی بود برای من اما از ته دل امیدوارم برای دیگری اینطور نشه.
ولش کن میدونی که دل پری دارم....

مامان عیسی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51

دیروز یادم رفت بگم
اون قسمت شعر ممد نبودی که میگه
آه و واویلا کو جوانانت اشک به چشمام میاره و جیگرم را آتیش میزنه
این یه تیکش برای همیشه تارخ ایران ماندگاره چون همیشه همیشه جوانایی بودن که به جرم آزادی خواهی و دفاع از اونچه براشون مقدس بوده به خاک و خون کشیده شدن
من که گفتم بگو سیاسی نوشتنت هم مثل بقیه نوشته هان عالیه اما نمیشه که هی از زندگیت بگی و هی فیلتر بشه
باید یه جا همشون را برای همیشه داشته باشی .
تازه یادم رفت اینو هم بگم که جگرم انقدر حال اومد وقتی اونطوری از حسین تعریف کردی نبات زعفرونی و دلایلت را شرح دادی
دوست دارم بیشتر و بیشتر از حسین و کاراش بگی

چشم
هرچی شما بفرمایید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29

بی شــَلــَف

بگو جیگرتو گاز گاز
بگو
اصلا ازین به بعد واسه هر پستم تو یه کامنت بی شلف بذار
فقط قربون قدت ۱۰ تا یکی فحشو عوض کن

میم. سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 http://ourvirtualhome.blogfa.com/

ممنون که سر زدی .
من عاشق بچه هایی که تازه دارن راه می رن :دی

۲ تا تفاهم:
منم ممنونم کهتوسر زدی
منم عاشقشونم

یه خواهش:
من رمز میخوام یالللا

مهدی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 http://spantman.blogsky.com

سلام مبارک باشه مواظب این یکی باش
ما جنوبی ها وقتی این شعر و می شنویم می گیم:
خرمشهر و خدا آزاد کرد بنده خدا ویرونه
این بی پدرا نه بودجه ای می دن نه پولی تا خرمشهر و آبادان پیشرفت کنن ..
نمی دونم اون احمقای بی شعوری که میان هر سال و می رن خاک های خرمشهر و لیس می زنن نمی فهمن و نمی بینن فقر و بد بختی این مردم و

حالا شما خودتو ناراحت نکن
رگ غیرت جنوبی گریتم نزنه بالاچ
آرامش خودتو حفظ کن

میم. سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 http://ourvirtualhome.blogfa.com/


شرمنده خانومی . چون بعضی از پستها حرفهای خصوصی هستن نمی تونم . از این به بعد با من باشی خوشحال می شم. خیلی خیلی ببخشید .
:)

اختیار دارید...
فقط یه خواهش بود

صبا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم.مرسی که سرزدی.اینجوری راحت پیدات کردم.نگرانت شده بودم.خوشحالم که دوباره می خونمت.
راستی سحربااجازه لینکت میکنم

سلام گلم
ممنون از محبتات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد