تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه ۱۲

اون اتفاق بد افتاد 

 

دیشب پیام داد که تا تکلیف خونه روشن نشه دادگاه بی فایده است. نوشتم طلاق به خونه ربطی نداره. خونه یه ملک شراکتیه اگر نتونیف تو تفاهم حلش کنیم میفته تو دعوا و وقتی تو دادگاه و شکایت مجبور شیم خونه رو بفروشیم ملکمون سگ خور میشه. پس من فقط ضرر نمیکنم. اما اس ام اس بهش نرسید. تلفنش خاموش بود. 

از صبح هم هرچی زنگ زدم خاموش بود 

ساعت ۱۱ برداشت . حرف نزد . چند بار گفتم الو . بعد ۱۱ ثانیه تلفن رو قطع کرد. دوباره زنگیدم خاموش بود

زنگ زدم شرکت .برداشت .گفتم چرا خاموش کردی گفت من ۲ روزه موبایلم خاموشه. گفتم من همین الان زنگیدم گفت حتما خط رو خط افتاده....................................  

توضیح دادم که من چه چیزه اضافی خواستم ؟ تو گفتی هرچی حق داری رو بگو من هم گفتم. نمیخوای بدی فدای سرم. من چه چیزه اضافه ای خواستم که شانتاژ میکنی. 

خونه هم شراکته. قدرالسهم هرکی معلومه. میمونه وام هایی که من با احتساب قول تو که قسطهاش رو میدی گرفتم. اونها رو هم ندی چون ضامنمی هر روز نامه میاد دم شرکت . حسابات مسدود میشه . خوبه؟ گفت من مدیر عاملم کسی نمیتونه حسابهای منو مسدود کنه. 

گفت من ۱۰۰ میلیون به خاطر خونه زیر بار قرضم. گفتم تا دیروز که ۶۰ میلیون بود... ۴۰ میلیون زاییده شد؟؟؟ بعدش تو هرچی رو خونه گذاشتی تعهد خودت بوده . من که مسئول پرداختش نبودم . من مسئول پرداخت وام هایی بودم که خودم تعهد دادم قسطاشو میدم ودادم و میشد تا قرون آخر حقوقم . حتی ۶ ماهی که مرخصی زایمان بودم و حقوق نداشتم و تو قسطامو میدادی وقتی اومدم سرکار تا قرون آخرش رو ازم گرفتی 

میخواستی کمتر بری سفر خارج قسطاتو تصفیه کنی . اگه واقعا قسطی باشه که بعید میدونم . چون روزی که خونه خریدیم ۴۰ میلیون بود که تو دو سال بعد گفتی ۲۰ تاشو دادم . الام ۱۰۰ میلیون از کجا اومده؟؟؟ 

بس نمیکنی این دروغا رو؟؟؟؟؟ 

شاکی شد. عربده کشید . تو طلاق یمخوای نه من. من میخوام باهات زندگی کنم. تو اگه طلاق میخوای هیچ حقی بهت تعلق نمیگیره . کیسه دوختی واسه مال و اموال من؟ بابات نشسته خونه منو بکشه بالا بکنه تو لنگ تو ؟...................................... 

و فحش داد به پدرم . مادرم و خودم 

و گفت نمیام طلاقت بدم. اینقدر تو دادگاهها عین سگ بدو تا قدر عافیت رو بدونی. داغ حسین رو هم به دلت میذارم. خونه مم از چنگت در میارم و قطع کرد.... 

 

 

 

 

زنگ زدم به بابا و زدم زیر گریه. هق هق زدم و تعریف کردم. گفت بابا ما که میدونستیم آخرش این میشه. ما که میدونستیم نامردی میکنه. ما که میدونستیم مردم فریبی میکنه که حقت رو میدم و مال دوست تر ازین حرفاس. پس چرا ناراحتی؟ 

میدونستم چرا 

از توهیناش دلم شکست 

دستام میلرزید. باغی اومد تو اتاقم . وقتی دید دارم گریه میکنم در اتاقو بست  

داغونم

نظرات 8 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:31 http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

حسین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:43 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

VpnServ چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:52 http://www.1.vpnserv.biz

خریداران وی پی ان عجله کنید !!! فقط تا 20 خردلد فرصت دارید . اکانت های 12 ماهه فقط 20000 تومان و با خرید اکانت های 6 ماهه یک ماه هم از ما هدیه دریافت نمائید

محمد چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://www.bya2.ir

سلام دوست خوبم.
مطلب جدیدت رو خوندم. خیلی جالب بود.
خوشحال می شم اگه به سایت منم یه سر بزنی.[قلب]
www.bya2.ir

محرمانه(الیا) چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:10 http://www.off-the-record.blogsky.com/

ای جـــــــــــــــــان.... عزیزم... خودت را ناراحت نکن... درکت می کنم... تو باید فقط به فکر نبات باشی... نذار کمترین احساس ناراحتی بکنه... من زیاد از زندگیت و دلیل طلاقت نمی دونم... ولی آیا واقعا آخرین راه حله؟ (نمی خوام سوالم ناراحتت کنه)

کاش می تونستم کمکت کنم :(

دختر ماه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 http://sokoote-sarshar.blogsky.com

خیلی ناراحت شدم...مردها وقتش که بیاد از هر حیوونی کثیف ترن!!!

نمیدونم چی بگم.. همیشه به این فکر میکنم که ما انسانها همه گاهی در حد بسیار زیادی پستیم
اما با عرض معذرت از ساحت همه آقایون محترم در حال حاضر قضاوتم درباره محسن همونیه که تو گفتی....

پسری متولد کوهستان پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:16

همیشه دنیا بر وفق مراد ما نمی گذره و همیشه ما اونایی رو که فکر می کنیم می شناسیم اونی نیستن که ما می شناختیمشون

دقیقا
تاسف اینه که کمی دیر اینو میفهمیم

خانومی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 http://khanoomi.blogsky.com/

توهین به خانواده آدم بیشتر آدم رو داغون میکنه
تا خود آدم
اینم از حرص و عجز و ناتوانیش در مقابل تو هستش

دقیقا
اینقدر این کارش آزارم داد که تا مدت ها به حال خودم برنمیگشتم.
البته این بار اولش نبود اما این بار بیش از هربار آزارم داد
بسیار کم طاقت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد