تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

الوعده وفا...

سلام 

 

یه نفس عمیق بکشید 

 

یه نفس عمیق دیگه... 

 

حالا چشماتونو آروم ببندید... 

 

چشماتونو باز کنید و لبخند بزنید... 

 

ادامه مطلب رو باز کنید... 

 

در حین باز کردن هی نفس عمیق بکشید... 

 

آخه میترسم از دیدن اونچه در ادامه مطلبه سکته بزنید خدای نکرده... 

 

پس نفس عمیق یادتون نره....

 

 

یوهوووووووووووو....... 

 

الوعده وفا... اینم عکسای نبات زعفرونی بامزه ی خوشمزه...  

 

این عکس مال روزهای کویته... آماده شدیم بریم پدیده شاندیز به صرف میلک شیک سحری...

 

 

 

 

عکس بعدی در لمکده پدیده شاندیز است . وقتی نبات اکیدا شروع کرده بود به چس کاری و هرچی دستمال بود خرد کرد ریخت رو سر و کله ما...  و هستی داد میزد که تو آبروی منو بردی .. آی تو که عرضه بچه داری نداری غلط میکنی میای بیرون و نبات هر از گاهی بش اخم میکرد میگفت اااااااا.....  

 

 

 

 

 

 

این عکس مال شمال مجردیه. روزی که تو ذاغ گرما رفتیم به اون پارک کذایی... 

این ورژنش این شکلیه: 

هستی دوربین به دست وایساده من دارم میگم هرکی نبات زعفرونیه دستش بالاااا 

و حسینم جفت دستاشو برده بالا که یعنی خیلی نباته.... 

و هستی میگه قربونت برم شلخته خاله که گوشه پوشکت اومده بیرون (ببخشید دیگه خواستم واقعیتو عینا شرح بدم...) 

   

 

 

 اینم تو همون پارک مذکوره. این عکس هنر خاله هستی و خاله هدی به طور اشتراکی میباشد. 

 

 

  

  

 

این هم کنار ساحل است. قبل ازینکه بره آب بازی و بشه مرد شنی... 

 

 

 

 

این عکس روزیه که تیپ زدیم رفتیم رستوران. اینجا سرزمین بازیه رستورانه و ایشون نبات هستن در حال ذوقیدن...   

 

 

 

 

 

 

نبات در استخر توپ  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

 

 

نبات در ویلا در حال دالی کردن  

  

 

 

 

نبات در ویلا در حال تقلی بودن و آتیش سوزوندن... 

 

 

 

 

نبات در هتل در شهر مشهد در حال الو کردن با مامانی... 

 

 

 

 

 

وقتی نبات با خاله هستی دعواش میشه... 

 

 

 

 

 

نبات میره سر یخچال و هر چی تو یخچاله میریزه بیرون. هر بار هم که یه چیزی درمیاره برمیگرده یه نگاه میکنه ببینه من دعواش میکنم یا نه؟؟؟ 

 

 

 

 

نبات در حیاط رستوران پدیده شاندیز مشهد در حال آب بازی با بابایی. اینجا اولشه البته هنوز نبات آب زده نشده... 

 

 

 

 

 

دیدی گفتم بپا سکته نکنیییییییییییییی  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

مرسی از وقتی که گذاشتی   

 

تا بعد  made by Laie

نظرات 24 + ارسال نظر
نادی(نفس بریده) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 http://kaktoos70.blogsky.com


سلام
وبلاگ قشنگ وجالبی داری
خواستی یه سری به وبلاگ منم بزن!

http://kaktoos70.blogsky.com

اعظم چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 http://29khordad.blogsky.com

سلام
رسیدن به خیر حالا که تو اومدی من دارم میرم سفر.
نبات خوبه ببوسش

ای بابا!!!
اعظم چرا من و تو شدیم عین جن و بسم الله؟؟؟؟؟

خوش بگذره...
نبات و من هر دو خوبیم.

اعظم چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://29khordad.blogsky.com

من بگردم این پسرتو با اون شیطونیاش وای سحر قدر این خوشمزگیهای حالاش رو بدون یهو به خودت میای می بینی مرد شده ما ها که شاغلیم داغ یه بچه داری درست ودرمون به دلمون میمونه.
محکم ببوسش.

یه وقتا که میشینم فکر میکنم مرد شده خنده م میگیره. باورم نمیشه یه روز میشه یه مرد جوان و بعد خودش همسر و پدر میشه...
آره قبول دارم. روزی صدبار خودم و کارم رو یه جا ناله نفرین میکنم....

دانشجو چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های آزاد تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

منا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 http://8daily.blogsky.com/

واااااااایییییییییییی
عزیزم بعد از دپ شدن دیروز الان با دیدن عکسای حسین گل پسر قند عسل لپ گلی نبات زعفرونیت کلی حال وکردیم !
خصوصا اون عکسش که اخم کرده چقده خوردنی این پسر
میگم سحر من اگه از حالا خودم را فریز کنم تا ۲۰ ساله دیگه من را واسه حسین میگیری!!!!!؟؟؟؟

منا جون من منتت رو هم میکشم ... قول هم میدم مادرشوهر خوبی باشم و کاری به کارت نداشته باشم...
ولی از تو چه پنهون شنیده م میگن دخترای این دوره زمونه وفا ندارن. آخرش قالت میذارن و میرن...
اینه که گفته باشم اگه نباتو قال بذاری بری میدمت دست اموات تا بفهمی قوم الظالمون یعنی چی.....

رمینا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 http://caspianweb.cz.cc/index.php?do=static

اولین شرکت هاست با قیمت هایی فوق العاده ویژه افتتاح شده![تعجب]
من از همین جا یه هاست خریدم عالی بود!
به تو هم پیشنهاد میکنم بخری،میتونی با خریدین یک هاست وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی!آخه تو این جشنوارش اگه یه هاست بخری یه سایت بهت رایگان میدن![نیشخند]
فرصت رو از دست نده!مثلا قیمت 100 مگابایتش 5900 تومنه!
اینم لینکش
http://caspianweb.cz.cc/index.php?do=static&page=a
پشتیبانی 24 ساعته داره آپتایمش 99.9 هست[هورا]
دیگه از من راهنمایی بود![قلب]

امیر چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 http://www.yaghy2.blogsky.com

سلام سحر جان
خیلی وقته که ازت بیخبرم نه؟
ببخشید که دیر اومدم بهت سر بزنم
این آدرس جدیدمه بعد از فیلتر
خوشحال شدم دیدمت
نبات روهم اینقدر نذار تو چشم حرفم رو گوش کن

خیییلی حالم گرفته شد دیدم فیلتر شدی...
ممنون که من رو فراموش نکردی...
دمت گرم که یاغی ۲ رو ساختی
حرف نداری

چشم... دیگه عکس بی عکس از نبات
اتفاقا از وقتی از سفر اومدیم سرما خورده و بی حاله..
گمونم باید حرفت رو کلا در همه زمینه ها گوش بدم....

کارانا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://karana.persianblog.ir

سلام سحر جونم خوبی؟
من البته سکته نکردما ولی الان حسی دارم که قابل تعریف نیست از دیدن نبات زعفرونی گل عزیییییییزم ماشا ا... خوش می گذرونیا سحری
تا باشه این خوشی باشه و دنیا به شادی بگذره به امید روزای شادتر آینده
میگما من برگشتم از سفر پیام گذاشتم ولی نیست حالا ؟
می خواستم بگم مشهد کلی واست دعا کردم همینطور نبات زعفرونی خوشگل و خوشمزه
خوش باش دوستم

تو سفر جدا جاتون خیلی خالی بود...بسی خوش گذشت...
پیامتو جواب دادم اما یه کم دیر الان بری ببینی هست..
دمت گرم واسه دعاهات
ایشششششاا... همش بری زیارت و سیاحت و اینا...

ساحل چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 http://sahelsamin.blogfa

خوبی تو؟ دلمون کلی واست تنگ شد دختر/جیگرش با این ژستای ناااااازش
گفتی سکته گفتم خیره

خیلی به یادتم ساحل
جدا دلم میخواست میتونستم کاری برات بکنم...
امیدوارم زودتر از این تشنجها رها شی و بری به سمت آرامش...
قربونت... سکته رو جدی نگیر
میدونی که ما ننه ها اصولا در این فکر و خیالیم که واسه بچه هامون ....

دختر ماه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:42 http://sokoote-sarshar.blogsky.com

man alan sekte kardam...vaghti az koma umadam birun nazar midam....vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....ashegheshammmmmmm....

اینجانب سحر همراه با کمپوت و دسته گل رسیدم خدمتتون اما شما متوجه اومدن بنده نشدید...
ظاهرا سکته بسیار شدید بوده...
الهی
حق داری مادر!!!!

فاطمه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:57

سلام.
وااااااااای خدااااااااااا!!!!چه جیگریه این نباتت سحر!
باورکن آدم با داشتن همچین بچه ای نباید هیچ غمی داشته باشه!!!
خوش بحالت که یه همچین وروجک دوست داشتنی ای داری!تاحالا کسی بهت گفته که پسرت خیلی شبیه کولوچه است؟!
از قول من او لپاشو محککککککم ببوس

نه ولی دقت که کردم دیدم خیلی شبیه کولوچه س....
کلا خوردنیه دیگه چه نبات چه شکلات چه آب نبات چه کولوچه...
چشممممممم
من از وقتی میرسم خونه تا وقتی میخوابم یه ریز دارم بوسش میکنم
صد تاشم از طرف تو دوس جون....

خانومی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:56 http://khanoomi.blogsky.com/

وای هزار ماشا الله خدا حفظش کنه
همیشه به سفر حتما خیلی خوش گذشته

هزار هزار هزار ماششششااللله به جونت خانومی...

خیلی خوش گذشت. جات خالی بود جدااااااا

محرمانه(الیا) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://offtherecord.persianblog.ir/

ای جاااااااااان... از طرف من اون لپاشو بکش

لپاشو بکشی اخم میکنه میگه اااااااااا

ماهی خانوم چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:35 http://mahinameh.blogsky.com

ووووووووووووووییییییییییییی
سلااااااااااااااااااااااام
چقده این نی نی نازههههههههههه
خدا حفظش کنه الهی زیر سایه ی مامان نازش

ممنون ماهی جووون
قربون هووی جیگر خودم...
نازی از خودته...

محمد پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 http://mohamed.blogsky.com/

خیییییییلی با حال بود. نبات عجب پسری شده ماشالا! حتما براش اسفند دود کن.)

چشم...
ماشاالله به جونت...
دیدی بی خود نمیگم نباته داداش من!!!!

سعیده شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43

سورپرایز می کنی

ما اینیم دیگه...
تو برگشتی به سلامتی؟؟؟؟؟

و بک الدخیل یا عشق شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 http://adambarfy90.blogfa.com/

سلام فیلتر شدم

مبارکهههههههههههه

منا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 http://8daily.blogsky.com/

خیالت راحت دخترای خردادی آخر با معرفتین بخدا!
پس من از امروز برم تو کار فریز کردن
مارفتیم!

مونا مگه تو خردادی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حله مادر دوماد بله رو گفت...
آخه هدی هم خردادیه
میدونم چه عشقولانه هایی هستن....
برو عروس خانوم
منم تلاش میکنم حسین رو زودتر بزرگ کنم..

[ بدون نام ] شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

ها برگشتم
کدوم گوری که نمیای پیشم!!

گور خاصی نیستم
میرسم خدمتتون

کی میای تهران؟؟؟؟؟؟؟

سعیده شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:30

سه تا عکس آخر خیلی کشنده بود
پدر سوخته

پدرسوخته رو خوب اومدی
دمت گرم...

یه دوست شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:32

سلام!
من یک ماهی میشه که خوانندتونم،چند روز پیشم خوندن آرشیو رو تموم کردم!
خدا نبات زعفرونی رو واستون نگه داره!
یه درگوشی خواهرانه:
واسه نباتت اسپند دود کن،
دیگه هم عکسشو نذار!
چشم خوردن واقعیته سحرجون!

ممنون
و خوشحالم که خواننده من شدید.

چشم.
دیگه عکس بی عکس
محض گل روی شما..

کاش یه اسم از خودت میذاشتی دوست من...

ساحل یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

تو هم دهن ما رو سرویس کردی نکنه باز سفری
آپ کن پی لیز...نبات خوبه؟
مرگ من تایید نکنی اینو...

چرا تایید نکنم
اینکه خیلی کامنت مهربونیه؟؟؟

ساحل دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:45

میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سحر

من الان کشته شدم...........................

کوچولو عیسی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57

ماشاالله چقدر بزرگ شده
چند بار نگاهشون کردم تا قشنگش را انتخاب کنم دیدم همش قشنگه
اونجا که دستش بالاست
اونی که گوشی دستشه و انقدر ماه خندید
اونی که با خاله هستیش دعواش شده
همه و همش میگه نوه یه دونست اونم فقط حسینه جیگر منه
به سرم زده منم خودم و بازنشست کنم بشینم خونه حسین را نگه دارم و به نظرت با ۵ سال با درخواستم موافقت میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا منم چندین بار خواستم بزنم تو روت بگم تو وظیفه مادر بزرگیتو به خوبی ایفا نمیکنی...
به نظر من که موافقت میکنن.
۲۵ سال هم خودشون میدن با ۳۰ روز حقوق بشین خونه خوش باش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد