تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

نکند من هم روزی بمیرم...

تقویم را ورق میزنم  

۲۸ صفر - ۱۰ محرم - ۲۱ رمضان

پس امامان و پیامبران خدا هم روزی مرده اند 

 

تلویزیون را روشن میکنم 

ای ایران ایران دور از دامان پاکت دست دگران... 

هنرمندان هم میمیرند 

 

سایتهای خبری را میخوانم 

کلمات پیش چشمم درشت میشوند 

هیتلر امام خمینی رضا شاه 

سیاسیون هم میمیرند 

 

ایمیلهایم را چک میکنم 

متنی از شریعتی / نوشته هایی از ابن سینا 

اهل علم هم میمیرند 

 

 خاطراتم را به یاد می آورم  

فوت آیت الله منتظری اراکی گلپایگانی 

مراجع تقلید هم میمیرند 

 

آگهی های ترحیم روی در و دیوار شهر را میخوانم 

جوان ناکام - پدری دلسوز - مادری مهربان 

مردم عادی هم میمیرند 

 

مادرم گریه میکند. خاله هایم بی تابند. شب تا صبح در خانه راه میروند و قرآن میخوانند 

پس اقوام من هم میمیرند... 

 

 

نکند من هم روزی بمیرم... 

نکند راست میگویند مرگ حق است؟؟؟

نظرات 17 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 http://hasti-ashegh.blogsky.com

سلام
همه روزی میمیرند مرگ حقه و هیچ کس از یک لحظه ی بعد خبری نداره
وب زیبایی داری اگه خواستی به من هم سری بزن و اگه مایل به تبادل لینک بودی بگو

ممنون از حضورت

ساحل سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41

حقم به ما که میرسه ناحقمون میشه میبینی ترو خدا؟/

همینه که هست
ناراحتی؟؟؟
باش تا اموراتت بگذره

نیکو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 http://boyekhobegandom79.blogsky.com

ژرف زندگی کن، از ته دل زندگی کن، یک پارچه با تمام وجود به طوری که وقتی مرگ در زد آماده باشی؛ آماده چون میوه ای رسیده برای فرو افتادن از درخت. تنها نسیمی ملایم میوزد و میوه فرو می افتد. گاه حتی بدون هیچ نسیمی میوه به سبب سنگینی و رسیدگی از درخت می افتد. مرگ باید چنین باشد. و این آمادگی باید با زندگی کردن فراهم آید.

چه زیبا بود.
اینم پست تکمیلی
خانومی کجایی ؟؟؟ رقیب پیدا کردی...

احسان سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://ahoorae.wordpress.com

سحر فوق العاده بود
خیلی جالب و تیزبینانه بود
تا حالا این شکلی به مرگ نگاه نکرده بودم
مرسی سحر

چه شکلی دقیقا؟؟؟

مرسی از تو و حضورت ریفیق

محمد سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 http://mohamed.blogsky.com/

شاید باورت نشه سحر من هر وقت به مرگ فک میکنم یه جورایی مور مورم میشه! خوشم میاد. به نظرم خیییلی هیجان انگیزه! خیلی خودم رو حقیر میبینم در مقابل مفهومش. سعی میکنم باهاش وربرم و از دید خودم بفهممش ولی به تنها چیزی که همیشه فک میکنم اینه که: درسته مرگ حقه و همه میمیرن ولی من آرزومه قبل از همه ی کسایی که عااشقشونم و دوسشون دارم بمیرم.اینو جدی میگم.بعد از بعضیا زندگی رو میخوام چی کار.
حالا سحر تو هم بلند شو یه ابی به دست و روت بزن زودی بیا یه پست بنویس از زندگی! ما مرررررردیم بیایم اینجا یه پست شاد ببینیم از گذشته ی سحر! یه حس خوب از گذشته وقتی دختر خونه ی بابات بودی! چقدر دوس دارم از اون موقعهات هم بنویسی. حتما خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی شیطون بودی و اصلا هم به مرگ فک نمیکردی.)

تا قبل ازینکه مادر بشم دلم میخواست قبل از پدر و مادرم بمیرم...
اما حالا دیگه اینو نمیخوام. مرگ فرزند خیییلی عجیب و غریب سخته...
و از صمیم قلب دلم میخواد مرگم زودتر از نبات باشه...

مرگ رو دوست دارم. بهش فکر میکنم و براش آماده م...اگرچه سیاه نامه م...

اون روزها رو یادم نمیاد محمد. انگار هرگز وجود نداشته ن...
باید خیییلی فکر کنم . اما اگه نظر اطرافیان رو بخوای همه بالاتفاق معتقدن من زلزله بوده و هستم...

منا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:12 http://8daily.blogsky.com/

حقیقتی تلخ تر از مرگ وجود نداره سحر
تاقبل از فوت بابا زیاد به مرگ ومردن و اون دنیا که بعد از مرگ چی میشه و کجا می ریم فکر نمیکردم و اصلن تصور نمیکردم که این حقیقت تلخ هیچوقت تو زندگی من واقعیتی پیدا کنه اما بعد از دیدن اون روی زندگی و لمس کردن اون حقیقت تلخ از نزدیک ، فهمیدم که مرگ خیلی ازونیکه فکرش رو بکنی بهت نزدیکه و هیچوقت هیچ قدرتی توی دنیا نمیتونه جلوش وایسه

چرا حقایق تلخ تری هم هست:
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی
تجاوز به دختران خبرنگار سبز
اختلاس های بی نام و نشان و اسناد بی فاکتور میلیارد دلاری
هیچ نبودن جان و مال و ناموس مردم یه کشور
.
.
.
دیدی مونا
گاهی مرگ شیرین هم هست...

خانومی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:52 http://khanoomi.blogsky.com/

از مرگ نمی ترسم اگر برام پیش بیاد اومده ولی به شدت از مرگ عزیزانم واهمه دارم
چند روزه که اینور و اونور خبر فوت شنیدم شبها واقعا خواب ندارم
مدام دلم برای مامان و بابا و خواهر و همسر و مادربزرگم میلرزه
همش میگم خدایا اگر میبری منو اول ببر من تحمل ندارم

این حرفو نزن تو رو خدا
تحمل مرگ فرزند خیلی سخته
امیدوارم خدا عمر سیر به خودت و خانوادت بده....

نیکو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

رقیب واسه چی ؟!!!!!!!

واسه اینکه خانومی همیشه یه کامنتایی توپی واسه پستای من میذاره که اسمشو گذاشتم کامنت تکمیلی هر پست.
ایندفعه کامنت تو تکمیلی بود.. اینه که گفتم خانومی به گوش باش که واست رقیب پیدا شده ...

صبا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:33 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

عزیزم مرگ حقه وخیلی بهمون نزدیکه.کاری هم نمیشه کرد.
سعی کن توی این حال وهوانمونی.اذیت میشی خانومی.
راستی تومگه دنبال خونه ای؟
پازلت هم مبارکه شیطون

چششششم

نه دنبال خونه نیستم
ولی اصولا هیچ آدم عاقلی یه صاحبخونه توپ رو از دست نمیده...

خیلی زود فهمیدم درست کردن پازل هیچ جوره کار من نیست. فلذا تصمیم دارم کادوش بدم

ماهی خانوم سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://mahinameh.blogsky.com

آره منم خیلی به این موضوع فکر می کنم! خیلی هم ازش می ترسم اما یه جورایی هم آرامش داره. فقط کاش خدا به دادمون برسه!

منم امیدوارم

مگر زنجیر مویی گیردم دست...
وگرنه سر به شیدایی برآرم...

دیازپام سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://diazepam.blogsky.com/

سلام. ممنون که بهم سر می زنی.
با خوندن پستت می خواستم یه کامنت بزارم ولی پشیمون شدم!!

من بسیار نوشته های تو رو دوست دارم.
خوشحالم که کامنت رو گذاشتی..
و منتشرش میکنم چون خییییلی توپسه

دیازپام سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:35 http://diazepam.blogsky.com/

حالا که تاییدی هست اینجا می گم!!
چند خط اول را خواندم فکر کردم آخرش می خواهی بگویی پس چرا جنتی نمی میرد!!

اگه ازون جهت بگی سوال زیاده برادر من
چرا جنتی نمیمیره؟
چرا صاحب بزرگترین کلکسیون پیپ ایران نمیمیره؟؟؟
چرا صاحب باغهای پسته نمیمیره؟؟؟

البته جواب سوالات فوق رو واست تو کامنتام گذاشتم...
خدا عجالتا نماینده ولی فقیه در آسمونهاس
در مرگ و زندگی دخیل نمی باشد...

دختر ماه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:08 http://sokoote-sarshar.blogsky.com

yejuri bud in post....azash farrar kardam!che tarsuam man!

تو گلی
دختر ماهی
یه دونه ای..

یه دوست چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23

سلام،
اول تسلیت میگم.
به نظرم وقتی آدم عزیزترین فرد زندگیش رو از دست بده،اونوقت شاید مرگ براش خوشایند باشه!
دکترشریعتی:
اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هرنفس گامی به تو نزدیک تر می شوم،
واین زندگی من است!

ممنون
خیلی زیبا بود.

اعظم چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 http://29khordad.blogsky.com

سلام سحر جونم خوبی؟
ماشالا چقدر پست گذاشتی تازه وسطای مسافرتم یه بار اومدم با موبایل خواندم نوشته هات رو ولی نمی تونستم نظر بدم امروزم خیلی گیرم. بر می گردم می خوانم نظر میدم.
راستی تو راه هر وقت دخملام سوسن خانوم رو می ذاشتند یاد تو ونبات می افتادم ببوسش محکم.

سلااااااااااااااااام عزیزم
رسیدن به خیر
خوش گذشت؟؟؟
ای ول به دخترات که سلیقه شون حرف نداره...
منتظرتم...

صابر رمیم جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 http://bpencil.orq.ir

اول تسلیت میگم
انشالا غم آخرت باشه


من نمیمیرم
من زنده هستم
تا وقتی که نوشته ها مو می خونن
من زنده ام تا وقتی به نیکی ازم یاد میشه
من زنده ام تا وقتی که دوستم دارن

من هستم حالا حالا ها

ممنون

خوشحالم که هستی
پاینده باشی و روان...

سام جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://www.ali-canter.blogsky.com

سلام
من برای طراحی سایت به یک نفر نیاز دارم که باید کارهای زیر رو بلد باشه:
کاربا فوتوشاپ به صورت حرفه ای
با گرافیست خوبی باشه
اگه شما کسی رو میشناسی به اون آدرس وبلاگ مارو بده تا اون در نظرات بنویسه
با تشکر سام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد