تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

شبهای شیدایی در راه است. در خلوتهای دلدادگیت مراهم به خاطر بسپار

ای عاشقان ای عاشقان دل را چراغانی کنید  

ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید 

 

معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش 

تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش 

 

رقص است و بزم است و طرب 

مطرب نوایی ساز کن 

در مقدم او بهترین تصنیف را آغاز کن 

 

مجنون بوی لیلیم در کوی او جایم کنید  

همچون غلام خانه اش زنجیر در پایم کنید

 


 

* عصار تو روحت که با اجرای اخیرت گند زدی تو همه عشق و علاقه ای که بهت داشتم و با کله میومدم کنسرتات... 

 

* امروز نزدیک ۱۲۰ نفر مهمون عصرونه و ۴۰ نفر واسه شام مهمون داریم. (به مناسبت هفتم آقاجون خونه مون مراسم گرفتیم واسه پایتخت نشینهایی که نتونستن بیان همدان) دیروز واسه عصرونه و افطار اونایی که روزه هستن الویه درست کردیم و دستام خفن بوی خیارشور میده. این شرکت نیوآ محصولاتش به درد عمه ش میخوره.  کرم هاش هیچ تاثیری تو بوی خیارشور نداره 

  

* خوشحالم که رمضان میاد. دلم میخواد رها شم ازین پیله سیاه کوفتی.. 

* بازم فردا ۵ شنبه است...

نظرات 15 + ارسال نظر
رپرهای0098 چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 http://www.raper-box.mihanblog.com

لینک باکس رپر های 0098 از شما دوستان دعوت میکنید هم امار وبلاگ یا سایتتان را ببرید بالا و هم قدرت رپ را

کوچولو عیسی چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30

عالی بود پستت عالی
پیداست که تو استقبال از ماه مبارک هم یه دلیم
امیدوارم خدا ...............
امیدوارم مهمونای خوبی باشیم
میبوسمتون
باز هم فردا پنجشنبه است

خیلی برام دعا کن.
تو همه این شبها و روزها و سحرها و افطارها
و اینکه مرده شور این همدلی مونو ببرن خصوصا تو ۵ شنبه ها...

نیکو چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 http://boyekhobegandom79.blogsky.com

کرم وازلین آردن با رایحه ای مطبوع و قدرت جذب بالا مناسب برای پوست دست شما . دین دین بانک تجارت .
منم رفتم کنسرت عصار و جام بد بود وخیلی هم حال نکردم .
خوشبجال اونایی که میتونن روزه بگیرن مارو هم دعا بفرمایید .
آآآآآآآآآی دلم الویه خواست

من تو کنسرتای عصار خیلی حال کردم.
کلا خیلی گروه موسیقی و صداشو دوست دارم .
اما از بعد از خوش خدمتی که به دولت کریمه کرده و واسشون اجرا گذاشته فتیر ازش کفریم...

نظر به اینکه من نیم کش وسط روزه میگیرم دعامم نیم کش وسط اجابت میشه فلذا قربون قدت یکی دیگه رو پیدا کن بگو جفتمونو دعا کنه...

صبا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:35 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

التماس دعاسحری.من فراموشت نمیکنم توهم به یادمن باش

حتما
به یادتم حسسسسابی

صبا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:37

چاره بوی خیارشور،یه ذره عطره گلم.یه کوچولوتوی دستهات اسپری کن ودستاتوبه هم بمال.یه کم ها.نری شیشه عطرروخالی کنی توی دستت.

به تو میگن یه کدبانوی واقعی
دمت گرم.

بانو چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:26 http://golbano.pardisblog.com/

سلام سحر خانومی. بنا به دلایلی خنده دار دیگه توی وبلاگم نمی تونم بنویسم!
آدرس جدیدم اینه
http://golbano.pardisblog.com/

بنا به چه دلالیل خنده داری؟؟؟
تو نمیدونی من فضولم؟؟؟

احسان پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 http://ahoorae.wordpress.com

می شه منم توی این ماه رمضون یه گوشه دعات جا بدی؟

داره جو میگیردم که مستجاب الدعوه م و خودم خبر نداشتم....

محمد پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 http://mohamed.blogsky.com/

سلام سحر
تو رو خدا عصار رو ول کن رضا صادقی رو بچسب.کنسرتش رو هم خبر دار شدی بگو با کله بریم.)

ما هم جمعه برا تولد علیرضا کلی مهمون داریم.یادم باشه توصیت رو راجع به نیوه ا به بانو بگم.)

برا منم دعا کن بتونم بیشتر به خدا نزدیک شم.یه کم آدم شم.

هییییچ روزی ۵ شنبه نمیشه. هییچ روزی هم گند تر از شنبه نمیشه.

میریم کنسرت کلی هم حال میکنیم کلی هم خوش میگذره فردا میبینیم عین افتخاری رفته تو آغوش اسلام و بعد باید هی بشینیم بگیم ای بر پدرت صلوات...
عجالتا کنسرت بی کنسرت...

به به ... پس علیرضا مردادیه... باید بگم هستی طالع بینی مردادیا رو واست بخونه تا بفهمی چه عتیقه هایی تشریف دارن...
تولدش مبارک..

منم اگه جای تو بودم همینو درباره ۵ شنبه ها و شنبه ها میگفتم... و حالا که جات نیستم فقط میتونم بگم خوشا به حالت...

ماهی خانوم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:54 http://mahinameh.blogsky.com

وای چه مهمونی بزرگ و شلوغی! ایشالا خدا کمک کنه زیاد خسته نشی و همه چی مرتب باشه.
حسابی مراقب خودت باش.
برای از بین بردن بوی خیارشور یه توصیه دارم:
بشین چندتا پیاز خورد کن تا بوی خیارشور از بین بره و به جاش بوی پیاز بگیره!
مخلص حاج خانوم «موفرفری»!

هوویی دیگه...
چه کارت کنم.
فکر کردی نفهمیدم چه قندی تو دلت آب شد وقتی خوندی من بوی خیارشور گرفتم؟؟؟؟
هان هان هان؟؟؟؟؟
ایشاا... بوی آب ترب بگیری...

مخلص ماهی خانوم

سمیه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:14 http://www.datoshu.persianblog.ir

پس باید بگم خسته نباشید و سالاد الویه نوش جانتان که من عاشقشم!
شعر زیبایی هم درج کردی

خسته که خیلی شدیم
جای شما خالی...
من هم خیلی عاشق سالاد الویه م.
البت اصولا من عاشق کل خوردنی های دنیام...

احسان جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://www.loverock blogfa.com

سلام وبت توپ!!!!!!!!!
یه سریم به من بزن!!!!!!

هر کاری کردم صفحه ت باز نشد
به نظرم آدرس رو اشتباه دادی

ساحل جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28

وقتی نیستی کلی دپ میشم..کوشی پس
بهتری؟مامان از بار غمشون کمتر شده؟....
بابا بیخیال ۵ شنبه ها شده باور کن اینجوری زودتر میگذره ثمینم ۵ شنبه رفت اما شب پیشش نمونده بود اونم زنگ زد که چرا اینقد بچه ازت میترسه و .... نهایتش این یه سال دیگه پیشتون باشه و ...
اما خدایی خودم گفته بودم شب نخوابه اما ترس نه چون ثمین از خدام نمیترسه

من اگه بدونم نیستم یکی دپ میشه که از خوشحالی ور میپوکم...
خوبیم. مامان هم خوبه. دیابتش باز رفته بالا...
نمیتونم بی خیالش شم ساحل. الانم که ماه رمضونه و نمیشه برم گردش و مهمونی . مجبورم همش تو خونه بمونم و چشم انتظار...
خوب سخته دیگه...
بهتر که ثمین از هیشکی نمیترسه..لااقل اینجوری شاید به سرنوشت من و تو گرفتار نشه...

صابر رمیم شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 http://bpencil.orq.ir

مبارکه فرا رسیدنه ماه رمضان

انشالا با برکت این ماه مشکلاتت کمتر اذیتت کنند
و بتونی کمی هم با خوشی ها انس بگیری

موفق باشی و شاد

به تو هم مبارکه.

امیدوارم و ممنون از همه محبتهات..

تو رو خدا یادت نره که من رو خیییلی خیییلی زیاد دعا کنی...

اعظم شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 http://29khordad.blogsky.com

سحری منم این شعر رو خیلی دوست دارم. چون کنسرت جدید عصار رو نرفتم هنوز همون عصار تو ذهنمه.
روزه داری ومهمون داری خوش گذشت؟؟؟ برا من که خدا روشکر خوب بود تا حالاش تو شاهچراغ خیلی دعات کردم و هر شب موقعه ی افطارم بیاد تو ونباتت هستم.

منظورم از اجرای اخیر عصار که حالم رو گرفت اجرا در جمع نخبگان!!! در حضور ریاست جمهور !!!! بود....
روزه داری که دهن ما را سرویس نمود...
مهمون داری هم نیز...

نمیدونی چقدر شاهچراغ رو دوست دارم اعظم. اولین بار که رفتم شیراز باورم نمیشد اینقدر با شکوه باشه.
خیلی به یادم باش و خییلی خیییییلی دعام کن...

صبا شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سحربدوبیایه پست گذاشتم که باخوندنش حال میکنی

آیکون یه سحر که داره میدوه به سمت وبلاگ صبا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد