تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

تکه تکه های زندگی من

چون که تقدیر چنین است چه تدبیر کنم...

کارگروه های ادارمون...

 

 

بحث این هفته کارگروه هم ادامه بحثهای بهداشت روان بود و اینکه چه عواملی بهداشت روانی آدمها رو بیشتر به خطر میندازه. اگر ته خطر رو بذاریم ۱۰۰ طبق تحقیقات جهانی طلاق رتبه ۱۰۰ رو به خودش اختصاص میده (فارسیش میشه طلاق تا اندش میرینه تو اعصاب و روح و روان آدم)... رتبه بعدی مال خانواده ای است که دچار بحران طلاق میشه(منظور پدر و مادر و بچه هان اگه باشن)... 

فلذا لختی به خودم حق دادم و دیدم خیلی هم حق دارم در بسیاری موارد 

 

 

این هفته سه سری پرسشنامه پر کردیم . یکیش یه پرسشنامه جهانی بود درباره اینکه چه عواملی برای آدم ها استرس زاست و بهداشت روانی اونها رو به خطر میندازه....( اینم بگم که در دنیا خیانت بزرگترین عامل ایجاد استرس در خانواده هاست.بعد ازون فقر و شکستهای مالیه و بعد ازون بیماری یکی از اعضای خانواده)  سوالها و آمارهایی که حاصل شد بعضی هاش واقعا جالب بود..چند تاییش رو مینویسم که شما هم کف کنید...این رو هم بگم که سوال که نمایش داده میشد ۵ ثانیه فرصت داشتیم تا گزینه رو تو رایانه جلومون علامت بزنیم و سپس نتیجه روی صفحه نمایش داده میشد....فلذا اولین چیزی که به ذهنت میرسید رو باید علامت میزدی... و اضافه کنم که این دوره ها مخصوص مدیران رده ۱ و رده ۲ ست...تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

حاضرین ۵۳ نفر: ۵۲ تا آقا ۱ خانوم (شرمنده اون شلغم خان که بین اون همه آقا میره کارگروه شخص شخیص بنده م) 

 

  

 چقدر با این جمله ها موافقید 

  

*  بدون جنس مخالف هرگز نمیتوانم زندگی کنم (۵۱ نفر موافق ۲ نفر مخالف)  

 

* هر انسان در یک زمان مشخص فقط میتواند به یک انسان از جنس مخالف خود عشق بورزد ( ۴۹ نفر مخالف ۴ نفر موافق)تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

* دلم میخواهد ارتباطات عاطفی خارج از حیطه همسر و خانواده را تجربه کنم (۴۹ نفر موافق ۳ نفر مخالف ۱ نفر بی پاسخ) جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

 

* ارتباطات عاطفی خارج از حیطه همسر و خانواده را تجربه میکنم (۳۱ نفر موافق ۲۱ نفر مخالف ۱ نفر بی پاسخ) جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

 

* اگر همسرم ارتباط عاطفی خارج از منزل را تجربه کند هرگز با او زندگی نخواهم کرد (۵۳ نفر موافق)............حالا من حق دارم سرمو بکوبونم به طاق یا نه؟؟؟؟جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/ 

 

 

* فرزندم را به ارتباط عاطفی قبل از ازدواج توصیه میکنم (۲۵ نفر مخالف ۲۶ نفر مخالف ۲ نفر بی پاسخ) 

 

* کار برای من مهم تر از خانواده است (۳۲ نفر موافق ۲۰ نفر مخالف ۱ نفر بی پاسخ) 

 

* از زندگی شخصی خانوادگیم راضی هستم (۳۸ نفر موافق ۱۵نفر مخالف ) 

 

* به نظر من لذتی بالاتر از هم آغوشی در دنیا وجود ندارد (۵۲ نفر موافق ۱ نفر مخالف) 

.  

 

 

دکی اومد وگرنه باقیش رو هم مینوشتم تا کف تر کنید که ........ 

 

* ۵ شنبه ای که گذشت تولد همسر اول دکی بود. اخبار متعاقبا ثبت خواهد شد. 

نظرات 46 + ارسال نظر
زن ذلیل یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:39 http://1zanzalil.persianblog.ir

چقدر جالب بود اون آمار و اون نفری که به بعضی سوالها جواب نداده بود از نظر من اوضاع داغونی داره...خیلی بیشتر از حدی که بشه تصور کرد

رئیس دوره خییییلی تاکید کرد که همه به همه سوالا جواب بدن...
و آخرش هم توضیح مفصلی داد که اونایی که سوالا را جواب نمیدن چند گروهن و خوش بینانه ترین حالت اینه که خوب کلید رو نزدن و یا فرصت کافی واسه فکر کردن به سوال نداشتن یا ازین استدلالای درپیت...
خلاصه که تقریبا نظر تو رو تایید کرد(البته یه کم لایت تر)

اعظم یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:09

خیلی باحال بود بازم خدا روشکر آدمهای روراستی بودند و واقعیت رو گفتند.

کارگروه هاش واقعا جالبه
مدیرا خیلی ازش استقبال میکنند و منظم جلساتش رو پیگیری میکنن.
پرسشنامه ها چون دستی نیست و لپ تاپهای خودمون به سیستم مرکزی شیر میشه شاید خیلی نگران نیستن لو برن...و نتیجی که از سوالا میگیره و تفسیرشون خیییلی با حاله...

خانومی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

در مورد سوال پایین:
اگر همسرم ارتباط عاطفی خارج از منزل را تجربه کند هرگز با او زندگی نخواهم کرد
خوب منم صد در صد موافقم تو چرا اژدها شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله در مورد اون سوال فوق الذکر بنده هم نظرم موافق بوده...
اژدها شدن من به خاطر اینه که۴۱ نفر گفتن دلشون میخواد ارتباطات عاطفی خارج از منزل رو تجربه کنن و ۳۱ نفر گفتن دارن این ارتباط رو تجربه میکنن و بعد همه متفق القول فرمودن اگه همسرشون این کار رو بکنه هرگز با او زندگی نمیکنن ....
چجوریه که این ارتباط عاطفی کوفتی خارج از منزل دلخواهشونه و برای بعضی ها کاریه که دارن انجامش هم میدن ولی اگر همسرشون انجام بده باش زندگی نمیکنن.....
خانومی نگو که تو اژدها نشدی......

کوچولو عیسی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:55

میگم من اگه اونجا بودم به جای سر خودم بلند میشدم سر تک تکشون را میکوبوندم به طاق
بعدشم اون یکی ها بیشترش خودت بودی دیگه !!!!!!!!!!!!
عجب موجودات غیر قابل تحملیند این مردااااااااااااااا

من اگه بخوام برم تو کار کوبوندن سر مدیرامون به طاق ۲۴ ساعته باید سر شکسته از اتاقم بدم بیرون..
کدوم یکی ها منظورته؟؟؟؟ اگه منظورت اون بی پاسخ هاست خیییییر
بنده در زمینه های مطرح شده کاملا صاحب نظرمبعضا ۳-۲ تا نظرم حاضر بودم بدم.....
مردا رو نمیدونم ولی مدیرای ما جدا آدم های عجیبین...

صبا یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:13 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلاااااام.من اومدمممممممممممم.دلم برات تنگ شده بودسحری.
عجب سوالای جالبی بود.
سحرمن وبلاگتوهنوزبه اسم تکه تکه های زندگی من میشناسم ودوست دارم

به به به به به به به به به
خوش آمدی که خوشم آمد ز آمدنت هزارجان گرامی فدای آمدنت...

قربونت. اسمش همون تکه تکه مثبوت شد.
خوش گذشت غیبت صغری(غیبت کبری سفر سالگرد ازدواجتونه)

امیر یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:14

خیلی عجیبه
یعنی ۵۲ نفر از ۵۳ نفر معتقدند که لذتی بالاتر از هم آغوشی در دنیا وجود ندارد!!!
یعنی با هر کسی سکس کنی بالاترین لذته!!!
یا با اون کسی که دوست داری لذتی بهتر از هم آغوشی با اون وجود نداره!!!
همکاران شما یا سوال رو نفهمیدن یا واقعا وضعشون خرابه ها:D

قطعا منظور سوال ارتباط های بی هرج و مرج و خالی از دوست داشتن نیست...اما راستش من تو ذهن دوستان نبودم بدونم وقتی جواب دادن چه ارتباط و چه لذتی منظورشون بوده...

سمیه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:18 http://www.datoshu.persianblog.ir

جالب بود باید گفت انگار زندگی فقط با داشتم یه جنس مخالفه که معنا پیدا می کنه ظاهراْ

اتفاقا این هم یکی از سوالاتش بود:

* به نظرم اگر خداوند جنس مخالف مرا خلق نمیکرد و مشکل زاد و ولد را با یک جنس حل میکرد بهتر بود...( ۵۱ نفر مخالف ۱ نفر موافق ۱ نفر بی پاسخ)

ماهی خانوم یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:06 http://mahinameh.blogsky.com

سلام خوشگل خانوم فرفری نازم
خیلی سوالهای جالبی بود و از اون جالب تر جوابا!
نکنه اون یکی که جواب نمی داده تو بودی های لایت جونم؟! اما خوبه که روراست جواب دادن همه! خدا آخر و عاقبتش رو به خیر کنه! تولد رو می گم!
شاد باشی یه دنیاااااا

سلام ماهی جون که خیلی ماهی
خیر بنده دست به جوابم بسیار خوبه و اصولا آدم جواب حاضریم..به طوریکه به استادمون اعلام آمادگی کردم به جای اون بی نظرها هم حاضرم نظر بدم...
جلسه اول ازمون قول گرفت که تو پرشسنامه ها صداقت داشته باشیم و بدون در نظر گرفتن جایگاه شغلی و اینا فقط نظر واقعیمون رو بگیم...
چرا خدا عاقبت تولد رو به خیر کنه....نفهمیدم منظورتو...

نیکو یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://boyekhobegandom79.blogsky.com

اگه از کل ایران آمار بگیرن باور کن بالاترین آمارو در سوال 4 خواهیم داست و بالاخره تو یه چیزی اول میشیم در جهان

تو چیزای دیگه ای هم اولیم نیکو جون کم لطفی نکن
تو کاهش تورم مثلا...

خواننده دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22

چقدر جالب دوست دارند یه رابطه جدا از همسر را تجربه کنند ولی همون افراد با همسری که رابطه خارج از خونه داشته باشه زندگی نمی کنند ..اوج خودخواهی آقایان را داشته باش...چون اکثرا آقا بودند...خیلی پرو تشریف دارند

خیلی جالبه...
به نظر من هم این کار کمال خودخواهیه...

میگم خیییلی کم پیدا تشریف داریناااا...سر نمیزنی..نیستی...

خواننده دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57

زن ذلیل جان اون فردی که به سوالات پاسخ نداده اوضاش داغون نیست محافظه کار بوده ..ترسیده گندش در بیاد...میگی نه..سحر جان توضیح میده..

نمیدونم چه فکری کرده که جواب نداده..به هر حال هر دلیلی داشته نشونه خوبی واسه طرف نیست..شاید هم به قول تو از محافظه کاریش بوده..آدم از فکر خلق الله سر در نمیاره

خانومی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57

چدر واقعا بی شعورن که این ایده رو دارن

بیشعور رو نمیدونم ولی بی انصاف خیلی هستن...

لیلا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32

میشه بگی خودت به سوالا چه جوابی دادی
دلم میخواد بدونم
دلم میخواد هرکی نظرش رو بگه
حاضرم از خودم شروع کنم

در گوشت حاضرم بگم...
گوشتو بیار جلو...

تو هم غیبت داریا لیلا...حواسم بهت هست...

زن ذلیل دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 http://1zanzalil.persianblog.ir

بشتابیییید...مصاحبه خواندنی همشهری جوان با یک زن ذلیل!!!

میشتابییییییم

ساحل دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:01

عمق فاجعه رو میشه درک کرد یا هنوزم نه اقایون عزیز؟ چی بگم داره بی داد میکنه... به نظرتون اگه این جمع برعکس بود یعنی همه خانوم ۱ نفر اقا جواب چطور بود؟
نمیخوام بگم این نوع روابط بین خانوما رواج نداره چون داره اما نه به این شدت هنوز قبیحه

حالا تو از کجا اینقدر مطمئنی اون یه نفره من بودم ؟؟؟؟؟

ساحل دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:05

لذتی بالاتر از هم اغوشی وجود نداره سحر تو چرا نوفهمی اخه...
ها ها ها...کی میخوای یاد بگیری دختر؟که این شکل تابلو مخالفت میکنی
سحر من همیشه فکرم این بوده این نمونه اماری کوچیکم همینو نشون میده با پوزش از اقایونی که اینجا رو میخونن من مدتها قبل به این نتیجه که تو شرایط حاد واسشون فرقی نمیکنه طرف عشقشونه یا نه ؟
ترورم نکنید لطفا تبادل نظر بفرمایید

بابا من وفهمم به خدا...
من کی و کجا مخالفت کردم آخه؟؟؟
اصلا کی گفته اون یه نفره من بیدم؟؟؟
کی ؟؟؟
من ؟؟؟؟

خانومی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:53

در ضمن تولد شما هم که نزدیکه

خانم هویج دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:33 http://hawijfamily.danagig.ir

سلام عزیز دلم
چطوری؟نبات چطوره؟
مرسی نبودم به من سر زدی هی. الان اولین جاییه که اومدم ببینم چه خبره. عجب آمار باحالی شده این. خدایی حال کردم با آماری که دادی. مرده ی این شدم:دلم میخواهد ارتباطات عاطفی خارج از حیطه همسر و خانواده را تجربه کنم (۴۹ نفر موافق
پاشم برم با هویج به هم بزنم و بیام!!!!!ده ها! چه معنی میده این مردا اینقده اینجوری شدن؟
راستی دکی چند تا زن داره مگه؟

خودم و نبات هر دو خوبیم.
شما خوبین. خوش گذشت ایشاا...
دکی ما که ۲ تا زن داره...البته من یعنی نمیدونم...
نه عزیزم هویج تو ازین جرئتا نداره بیچاره...

مامان رهام سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 http://makhfipesar.persianblog.ir/

از وقتی گفتی مچمو نگیری، ناخودآگاه ریز می شم تو جوابات به دیگران.

ای کاش بهم برمی خورد یه کم رو زبان انگلیسیم کار می کردم.
بیا پوست این ماهی خانوم رو تو این زمینه بکنیم.
ترجمه کنه ها

آیییییی بدم میاد ازین اینگیلیش ومن های جواد که عین بلبل انگلیسی حرف میزنن...(آیکن کون سوختگی در حد اعلا)
مگه زبان سلیس خودمون چشه؟؟؟؟؟؟
حیف که اصفهانه و دستم بهش نمیرسه وگرنه میدونستم چجوری ازش بیگاری بکشم بهم زبان یاد بده...

خانم هویج سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 http://hawijfamily.danagig.ir

وای آره سحر جون.
از اون بیت حافظ که نوشتی واسه من فقط دیدارش میسر شد.
آباجی هم خواهرمه نه مادرشوهر

من جدا این کان سوختگی جانگداز را به محضر شما تسلیت میگم و پیشنهاد میکنم چون نمیتونی پول آرایشگر و چسان فسان و اینا رو پس بگیری عجالتا بشین تو ظرف یخ تا بگه فیییییسسسسسسس و کمی خنک شی....

صبا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سحربدوبیامیخوام نظرتوبدونم

چششششششششششم
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن...

مرضیه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:36

سلام آبجی خانوم خودم!خودت خوبی؟نبات زعفرونی چه طوره؟

عجب سوال جوابایی!!!ازونجایی که من به شدت در زمینه ی خیانت و اینجور مسائل حساسم،اصلا نمیخوام راجع بهش فکر کنم!
ولی گویا اپیدمی شده...
-------
تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را!!
پیشاپیش
تولد تولد تولدت مبارک!آیکون یه عالمه بوس!
(چرا تو آیکون بوس نداری؟!؟!)
از هستی جون میخوام کاملا جای همه ی مارو پر کنه و حسابی واست سنگ تموم بذاره.



به نظر منم بهش فکر نکن...
به قول هستی ویلیش کون...به مممما چه!!!!

ممنون عزیزم ...
هرچی آرزوی خوبه مال تو...

(راستی نمیدونم چرا همیشه حس میکردم تو اولین کسی هستی که اینجا واسم پیام تبریک میذاری)آیکون بوس که ندارم هیچ خدا رو شکر که آیکون اعتماد به نفس هم ندارم...

خانومی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20

ما فردا تعطیلیم پس با یک روز پیشواز:
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککک

انشا الله به همه آرزوهای قشنگت برسی و گل پسرت رو با افتخار و سربلندی و سلامت به سرانجام برسونی
خودت هم در کمال آسایش و آرامش باشی همیشه و در همه حال

آخخخخخ که چه حالی داره بیای ببینی آدمای مهربونی تولد تو رو به خاطر داشتن...
آدمایی که حتی از توی یه محیط مجازی چیزایی رو بهت یاد میدن که باور نمیکنی تا این حد مهمن...
ممنون خانومی..
خیییلی ممنون که بهم یاد دادی همیشه بگم خدا رو شکر...
و بهم یاد دادی که وقتای سگ سگیم مخم الارم بده که سحر حسین خدایی داره که از تو بهش مهربون تره...

صبا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااام.تولدت مبارک خانوم خانوما.
میدونم فرداست اماتوکه فردانیستی.واسه همین گفتم تازوده بهت تبریک بگم.شادباشی وامیدوارم لحظه های خوبی رودرپیش داشته باشی.

صبا خیییییییییلی ممنون...

آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری...

اعظم چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:33

چون فردا نیستی.
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.

ممنونتم یه دنیا...
و فقط خدا میدونه که چه حسی به تو و اون پسر بی ریخخخخخختت دارم و چقدر تو لحظه هایی که اشکام میچکه جلو چشمم رژه میری و میای...

ساحل چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:35

کجاییی تو دختر...
جریان دکیو تعریف کن مردم از فضولی

همه جا باید خودتو نشون بدی که چقدر فضولی؟؟؟؟
نتونستی یه ذره آبرو داری کنی؟؟؟؟
تو اون روحت بیاد...
لااقل یه تبریک بهم بگو . در و همسایه که نمیدونن من یه عالمه روز تولدم واسه تو زر زر کردم و ریدم تو اعصابت...
فکر میکنن نه تنها فضولی بلکه آلزایمری هم هستی...
واللللاااااا(آخی یه کم غر زدم راحت شده)
هیچی عزیزم دکی کلا تولد اوشون رو فراموش نموده بودن........
البته تو اصلا نگران نباش چون من نمیذارم روش زیاد بشه...

اعظم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

تولد تولد تولد سحرخانومی گل گلاب مامان نبات مبااااااارک. بوس بوس . میدونم رفت تا شنبه ببینیش ولی دلم خواست در اولین دقایق تولدت رو تبریک بگم.
بوس بوس برای مامان نبات ونبات.

ما یه رسم قدیمی داشتیم که ساعت ۱۲ و ۱ ثانیه تولد هم رو تبریک بگیم..تو یه لحظه یهو کلی پیام به دستت میرسید که با فاصله صدم ثانیه ارسال شده بود و خلاصه مسابقه ای بود و اگه اول میشدیم کلی سرمون میرفت بالا...
ساعت پیامت منو برد به روزهای خوش گذشته....

اعظم اگه یه خواهر بزرگ داشتم که ۲ تا دختر داشت حتما احساسم بهش خیییلی شبیه احساسم به تو بود...

محسن پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41

سلام

علیک سلام.

درمورد اون یکی پستت برات یه آف به آدرسی که داده بودی گذاشتم.

فاطمه اورجینال! جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:54

به به سحر خانوم گل گلاب!تولد مبارک خاااااانوم!
گرچه به ما حتی توی همون اتاق کنفرانس اداره تون هم سور تولد ندادی ولی من به شدت آرزو میکنم که طعم خوشبختی هم مزه ی هر لحظه ات باشه!
موندنت کنار اونایی که دوستشون داری خصوصا کلوچه ی گردوییت وشادی و آرامشت رو از خدا میخوام...
رویایت را برآورده سازد آنکه آسمانی را میگریاند تا گلی بخندد!
بازهم تولدت مبارک

به به فاطمه خانوم ارجینال...
من کی به تو و اون دوس جونت سور بدم که هم روی ماهتون رو ببینم هم کادومو ازتون بگیرم.....
این یه پیشنهاد کاملا جدیه...
خبرش از تو...
اون جمله تون هم خییییلی قشنگ بود
از همون خدا میخوام که زندگیت رو اونقدر شاد کنه که شادی هم حسرت به دل شادیهات بمونه...
بوووووس

مامان رهام شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 http://makhfipesar.persianblog.ir/

مردی سحر که آپ نمی کنی
حالم از این کارگروه بهم خورد دیگه

امروز که نمیرسیم آپ کنم
ولی قولشو میدم که فردا یه آپ اساسی کنم که حالشو ببری...

صبا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

کجاییییییییی سحر؟

هسسسسسسستم.....

ساحل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 http://sahelsamin.blogfa.com

تولدن مبارک ظاهرا خیلی دیر رسیدو وهمه خبر داشتن به جز من یکی طلبت...
دوست دارم یه عالمه به امید روزای قشنگ تر واسه تو و نبات عزیزم..

تو هم که اصلا خبر نداشتی....
قربونت عزیزم...
اس ام هامون رو دیروز و پریروز شونصد بار خوندم و راستشو بگم یه دل سیر گریه کردم.

یه دوست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:24

سلام
با اینکه یکم دیره ولی تولدت مبارک خانمی
انشاله امسال ژر از روزهای قشنگ برات باشه

ممنون.
شما کدوم یکی از یه دوستای من بودید احیانا؟
آخه من یه دوستام دارن کم کم زیاد میشن...

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:25

سلام
من چیزی دریافت نکردم
ممکنه دوباره ارسال کند

مجددا براتون آف گذاشتم تو مسنجر.
راستی شما ساکن تهران هستید؟

یه دوست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:27 http://justmylife.persianblog.ir

احتمالاْ منو زیاد یادت نیست ولی من یادمه

تو رو که یادمه . آخه این اواخر خیلی ها با اسم یه دوست برام کامنت میذارن. راستش گیج میشم . نمیفهمم کی کدوم یه دوستمه ...

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:18

بله

یه سوال دیگه.
ما همدیگر رو میشناسیم ؟؟؟

اعظم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:11

اسن از کدوم رمزاست؟ از اونا که فقط واسه خودته یا ماهم می تونیم بخونیم خانومی؟

صد البته شما هم میتونید بخونید...
رمزش رو برات خصوصی میذارم.

یک زن ذلیل یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 http://1zanzalil.persianblog.ir

رمز؟! آپ کردم...خوشحال میشم ببینمت

آی عاشق این آدماییم که آپ میکنن خبر میدن...
خیلی کار توپسیه

سمیه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 http://datoshu.persianblog.ir/

نمیشه رمز پست بعدیتو داشته باشم سحر جان؟

خانومی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:53

رمز چرا ندادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نزن منو بابا...

اعظم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

سحر به من رمز رو ندادی. بعد از ۱۰۰سال سرزدم به وبلاگم برای رمز تو اما فکم زمین خورد.

اعظم جون من واسه هیشکی رمز نذاشتم.
هرکی اومد خواست رمز رو بهش دادم.
البته پستم خییلی هم مهم نیست...
شرمنده. آدرس وبلاگت رو برام بذار.
به اسم بانوی خرداد۲۹ هرچی میزنم مینویسه این وبلاگ در بلاگ اسکای موجود نمیباشد..

بانو یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:42

اْه... چه باحال بود!
خوب خوب خوب باشی

ممنون
تو هم همینطور

امیر یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:52

بابا مردم آزاری نداشتیما...
یا رمز و با زبون خوش بده یا دیگه دوست ندارممممم

نزن بابا
زبون خوش جواب میده
رمز رو برات ایمیل کردم.
حالا رفتی خوندی میفهمی همچینم مطلب مهمی نبوده بعد ضایع میشی...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58

من ازروی نوشته هاتون تا حدی اما شما خیر

ازون جهت ؟؟؟

فاطمه اورجینال! یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:29

میشود آیا ماهم بازی باشیم و رمز داشته باشیم آیا؟!

بله چرا که نشود آیا...

فاطمه اورجینال! یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:53

یادم رفت آدرس ایمیل بذارم برات دوباره!

رمز رو برات فرستادم.
بیچاره شدی چون آدرس ایمیلت رو سیو کردم.
ای میل بارونی ازین به بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد